Gleid
Gleidshop
Kocostar
Sérum

Nechcete se v létě stydět? Tak začněte něco dělat

Nastal květen, lásky čas, z vašeho šatníku ozývá se nemilý hlas: Kup si větší! Tohle letní oblečení už ti nebude! Co s tím? Vždy máte možnost volby, záleží jen na vás, jestli vystoupíte ze zóny pohodlí a začnete se sebou něco dělat. Půjdete utratit peníze za oblečení o číslo větší nebo za zdravější a lehčí potraviny, které vás společně s trochou pohybu vrátí zpět o jedno konfekční patro níž?

pixabay.com

 

Věřím, že každá žena má ráda nové věci a. ještě lepší je, když se v nich dobře cítí, nemusí v nových šatech zatahovat břicho a kupovat si stahovací prádlo.

 

Mám pro vás návrh. Nic neriskujete, jen to, že na tom budete buď stejně nebo líp!

Pojďte shodit nadbytečná kila s "Tabata výzvou" a pro inspiraci si stáhněte zdarma na mých stránkách 4 dny zdravého jídelníčku. Pokud budete chtít, mám pro vás připravený e-book s dalšími dny. Tak získáte celkem 28 dní inspirativního jídelníčku. Je sestaven průměrně na 6000kJ na den, proto je nazván "inspirativní" a je tak dobré k němu přistupovat. Pokud vážíte cca 70kg a budete denně cvičit tabatu 15 minut (to znamená, že ji třikrát za sebou zopakujete), pak pro vás bude redukční.

 

Co je to tabata?

Tabata je tréninková metoda, která pomáhá zlepšit svalovou vytrvalost, výbušnost, přinutit tělo k růstu svalové hmoty a ještě k tomu spalovat přebytečný tuk. Patří mezi vysoce intenzivní cvičení. V tomto případě se střídá cvičení ve vysokém tempu s úplným odpočinkem v poměru 20 sekund cvičení a 10 sekund pauza. Vše se opakuje osmkrát, takže celá tabata trvá 4 minuty. Tím je vyřešena doba cvičení, a proto je to vhodná i pro ty, co nemají čas docházet do posilovny nebo na jakékoli cvičení.

Pokud čas dovolí, je vhodné zopakovat tabatu několikrát, aby byly výsledky dříve vidět.

Začátečníci mohou cvičit tabatu v nižším tempu a postupně nároky zvyšovat. Pokročilí cvičenci mohou použít činky nebo jinou zátěž.

 

Pojďte do výzvy s námi a shoďte už konečně

Každou neděli vám na facebookové stránce magazínu nabídneme video s jednou sérií tabaty (začínáme v neděli 19.5.). Celkově jsem pro vás připravila 4 videa, takže máte na měsíc o cvičení postaráno :)

Když tabatu dáte alespoň 3x za sebou, máte výborných 15 minut velmi účinného cvičení. Najděte si pár minut denně, spojte to se zdravím jídelníčkem a výsledky se do měsíce dostaví. Aby vás tabata bavila, můžete obměnit cvičení vždy po týdnu nebo můžete další sérií navázat. Je to na vás. 

Pokud rádi soutěžíte, anebo potřebujete ve svém rozhodnutí podpořit, sledujete facebook magazínu. Zapojte se s námi do "tabata výzvy" i do soutěže o konzultaci a jídelníček na míru.

foto-redaktor

Mgr. Jana Korejtková

výživový poradce

Jana je lektorkou zumby, spinningu, alpiningu, aerobiku, Port de bras... zkrátka všeho, co se dá v tělocvičně provozovat s davem lidí při hudbě.
K tomu všemu se už více než deset let věnuje výživovému poradenství.
K němu se dostala díky otázkám, které jí klienti kladli po skončení cvičebních lekcí. Proto začala studovat a získala certifikát od firmy Nutris. Pracuje na sobě dál a učí se s každým novým klientem.
V jejích příspěvcích najdete nejen návody a doporučení pro redukci hmotnosti, ale také recepty na chutná zdravá jídla a inspiraci k formování postavy.

Profil
Zaujal vás článek?

Sdílejte ho se svými přáteli

← zpět
Podobné články
Únor by se měl odvíjet ve znamení přívalu energie a vitality, díky kterým byste měli být více kreativní a něco nového tvořit. Jestliže budete smýšlet pozitivně, tak zaznamenáte samozřejmě i posun směrem kupředu. Každý krůček se počítá. Učte se sebelásce - myslete více sami na sebe a dělejte si na sebe pravidelně čas.
1.2.2018
Kam až nás může zavést nízké sebevědomí? Někdy je potřeba vyjít ze své zóny komfortu a udělat radikální změnu ve svém životě.
14.7.2017

Nový rok přináší otázku, zda bude lepší než ten předchozí a zda se můžeme v životě posunout nebo budeme stále stagnovat. Zda potkáme vytouženého partnera nebo stávající vztah bude harmoničtější. Zda už si konečně polepšíme finančně nebo se situace v práci zlepší. Nejen na tyto otázky vám odpoví má předpověď, ve druhé části pro raky, lvy, panny, váhy, štíry a střelce.

V první části pak pro kozorohy, vodnáře, ryby, berany, býky a blížence.

3.1.2019
Jak přizpůsobit své chování a jídelníček chladnějšímu klimatu, abychom si i v zimě zachovali pevné zdraví a dostatek energie?
25.12.2017