Gleid
Gleidshop
Sexy vlny difuzérem?
Eshop Gleid

Jak správně cvičit výpady? → video

Pokud cvičíte tak jen tak dál, ovšem veškeré cviky je třeba provádět správně, tak se pojďte podívat, jak na to.
pixabay.com

 

Pokud pravidelně čtete deník Táni, víte, jak se jí hubnutí daří, v minulém díle a videu jsem vám ukazovala, jak správně cvičit angličáky.

Na dnešní článek bude též navazovat video, kde vám Táňa ukáže cvičení, které můžete dělat doma, stejně jako ona. Jde hlavně o to, že každý z nás je v dnešní době hodně vytížený a tyto cviky zaberou maximálně půl hodiny, nemusíte se zdržovat cestou do "fitka" nebo do tělocvičny a nepotřebujete k tomu žádné posilovací stroje nebo jiné cvičební pomůcky.

Mám pro vás dobrou zprávu. Za 4 minuty uděláte pro své tělo víc, než při dvacetiminutovém běhu na páse. Tím jsem odbourala jednu z nejčastějších výmluv, proč nemůžete cvičit. Už nelze říct, že na to nemáte čas, protože je na vás, kolik čtyřminutových sérií si denně dáte. I kdybyste tomu dali jen 4 minuty, určitě to pro vaše tělo bude prospěšné.

Teď se asi ptáte, jak můžu zhubnout, když nám vždy odborníci tvrdili, že tuky se začínají spalovat až po půl hodině aerobního cvičení.

 

Tabata

Cvičení, které jsme s Táňou zvolily je na principu Tabaty, která vznikla v rámci studie doktora Izumi Tabaty, ve které sportovci prováděli tzv. ultra intenzivní trénink, kdy 20s prováděli opakovaně určitý cvik s maximální intenzitou a následovala 10s pauza. Celkem toto opakovali 8x tj. celkem 4 minuty. Aerobním tréninkem stimulujeme spalování a anaerobním zase vytrvalost a sílu. V tomto cvičení zvládneme obojí a navíc spalování tuků se násobí.

Tabata se hodí pro pokročilé cvičence, ale ve videu uvidíte, že tempo může být pomalejší a každý může přizpůsobit trénink své kondici.

 

Výpady

Dnes si ukážeme jak správně provádět výpady, které mají spoustu výhod a pozitivní vliv na tělo. Zatěžují hamstringy, kvadricepsy a sedací svaly, v podstatě celou oblast stehen a hýždí.

Navíc přispívají k rovnoměrnému svalovému zatížení a vyrovnání případných disbalancí (většinou je jedna strana těla silnější). To znamená, že se tímto cvičením zapojují i stabilizační svaly a upevňuje se symetrie postavy. Pracujeme tak na koordinaci a stabilitě těla.

Pokud cvičení provádíme ve vysokém tempu, spalování tuků je zajištěno.

Zkuste nyní cvik č. 2 přidat a kombinovat s prvním cvičením.

Cviků, které vám ukážu bude celkem šest, tak se těšte na další ;) 

foto-redaktor

Mgr. Jana Korejtková

výživový poradce

Jana je lektorkou zumby, spinningu, alpiningu, aerobiku, Port de bras... zkrátka všeho, co se dá v tělocvičně provozovat s davem lidí při hudbě.
K tomu všemu se už více než deset let věnuje výživovému poradenství.
K němu se dostala díky otázkám, které jí klienti kladli po skončení cvičebních lekcí. Proto začala studovat a získala certifikát od firmy Nutris. Pracuje na sobě dál a učí se s každým novým klientem.
V jejích příspěvcích najdete nejen návody a doporučení pro redukci hmotnosti, ale také recepty na chutná zdravá jídla a inspiraci k formování postavy.

Profil
Zaujal vás článek?

Sdílejte ho se svými přáteli

Podobné články
Únor by se měl odvíjet ve znamení přívalu energie a vitality, díky kterým byste měli být více kreativní a něco nového tvořit. Jestliže budete smýšlet pozitivně, tak zaznamenáte samozřejmě i posun směrem kupředu. Každý krůček se počítá. Učte se sebelásce - myslete více sami na sebe a dělejte si na sebe pravidelně čas.
1.2.2018
Rozhodně nepatřím mezi typy žen, jež se ráno probudí s pozitivní náladou, stihnou jógový pozdrav slunce, oblečou si svou (pro mě téměř) dětskou velikost oblečení, obují vysoké podpatky, které jim dodají na sex appealu a vyrazí vstříc pracovním úspěchům. Moje ráno je naprosto odlišné. Sotva potřetí zaklapnu budík, vylezu celá rozlámaná a rozcuchaná z postele a snažím se o rychlou ranní hygienu. Zděsím se, když ručička váhy nezadržitelně směřuje k trojcifernému číslu. Takže si místo letáků s nabídkou zlevněného másla zjišťuji aktuální otevírací dobu nejbližší posilovny. Nakonec, proč bych nemohla začít s hubnutím ještě před začátkem nového roku? Leden bude ve znamení přeplněných fitness center, zatímco teď zejí prostory prázdnotou. Víte ale, jaká lekce je pro vás ideální? Na své si přijdou milovníci dynamických forem, bojového umění i spojení mysli a ladného pohybu.
6.11.2017
Jsme jenom lidé, a tak i v hubnutí jsme občas dole a občas nahoře.
28.12.2017
Těhotenství je velmi specifické období v životě každé ženy a ne nadarmo se říká, že se jedná o ,,jiný stav´´.
31.10.2016