Gleid
Gleidshop
Pondělní radost

Tak jako musí mít dům dobré základy, tak i lidské tělo má své, a tím je jeho kostra.

Kostra drží naše tělo pohromadě a tím zajišťuje jeho správnou funkčnost a to včetně orgánů!

Opakované bolesti hlavy, závratě, špatná nálada až deprese, gynekologické i urologické problémy, bolesti zad, kyčlí.

Máte za sebou kolečko u lékařů a ničeho jste se nedopátrali nebo snad ještě hůř, vykoupili jste půlku lékárny a jíte léky, kterými si zaděláváte na další vedlejší účinky?

Napadlo Vás někdy, že všechny tyto problémy mohou být z toho, že můžete mít každou nohu jinak dlouhou?

Opravdu, až 95% lidí, kteří dojdou k masérovi na Dornovu metodu, má rozdílnou délku nohou a to od 0,5 cm do 2cm , v některých případech dokonce i více!

Člověk byl stvořen k běhu, chůzi, ležení i sezení, ale nikoli k setrvávání ve strnulé pozici po dlouhou dobu. K největším posunům dochází v kyčelních kloubech při sezení s nohou přes nohu, kdy je kyčelní hlavice vyrotovaná do extrémní polohy. Tuto polohu jsou svaly schopny zafixovat. Příslušné vazy jsou na jedné straně v napětí, na druhé v nečinnosti, tedy nevyživené, neprokrvené, ztrácejí pružnost a schopnost udržet nebo vrátit kloub do správné polohy.

 

Kdo z nás tak občas nesedí?...

Následek je prodloužení nohy nejen posunem kloubu, ale i povolením měkkých částí. Delší nohu je tedy nutné zkrátit, nikoli kratší podložit podpatěnkou a vadu tak ještě více zafixovat! Mohou existovat i další přičiny, jako je špatně srostlá kost po úrazu či operaci, deformace kyčelního kloubu, krčku či pánevní lopaty. V těchto případech nelze Dornovou metodou délku nohou srovnat.

Až ucítíte, že je s vaším tělem něco špatně, zamyslete se nad tím, jaké mu poskytujete základy k fungování.

 

foto-redaktor

Ing. Karel Komorád

masér
Profil
Zaujal vás článek?

Sdílejte ho se svými přáteli

Podobné články
Do jaké míry se cítíte být svobodní a spokojení ve svém životě? Máte možnost volby, můžete svobodně dýchat, ne...
4.10.2017
Malý kousek zarostlého nehtu umí život pěkně znepříjemnit a není dobré řešení odkládat na dlouho.
5.2.2017
Pokud cvičíte tak jen tak dál, ovšem veškeré cviky je třeba provádět správně, tak se pojďte podívat, jak na to...
6.4.2018
Stále se za něčím honíte? Upřednostňujete práci před sebou samým? ZASTAVTE SE, dokud je ještě "čas".
24.11.2017