Gleid
Gleidshop
Sexy vlny difuzérem?
It's never too late

Pravda o dietách!

Zhubnout, zesílit, zdravě žít? To je otázka, která mnohé z nás provází celý život. Jaro je období, kdy si ji klademe snad ještě častěji, než během roku.
pixabay.com

 

Že i vás už někdy napadla? Ale jak na to?

Pravda o dietách!

Ale jak a kde by vlastně člověk měl začít, když chce změnit životní styl a „zdravě žít"? Podle mě, je prvním a nejdůležitějším krokem k úspěchu pevně se rozhodnou a hlavně ZAČÍT! Hoďte výmluvy za hlavu a buďte akční.

 

Teď nebo nikdy!

Žijeme v době sociálních sítí a jsme neustále bombardováni zaručenými informacemi jak zhubnout na pár dní a to nejlépe bez námahy. Mnohé tzv. diety nabádají k pití různých koktejlů, speciálně upravených ke spalování tuků. Jiné zase odsuzují veškeré cukry (jednoduché i ty komplexní), doporučují baštit z převážné části bílkoviny atd. Bohužel už nikdo nepíše o dopadu těchto režimů na lidské tělo. Často se s nimi ve své praxi setkávám a je velmi těžké takto „zasekané" tělo opět rozhýbat.

 

Co je tedy vlastně dobře? Jak si mám vybrat a rozhodnout se správně?

Odpověď je jednoduchá. Ani jednu z těchto zaručených metod!!! Tudy cesta opravdu nevede. Veškeré velké výkyvy jsou pro tělo nepřirozené a ono se dříve či později stejně postaví do opozice a bude stávkovat.

Znáte rčení všeho s mírou? Tak to přesně platí i ve výživě. Naše tělo potřebuje především dostatečný příjem, s tím jde ruku v ruce i množství vitamínů a minerálů. V naší stravě by měly být obsaženy všechny složky – jako sacharidy, bílkoviny i tuky. Pokud je něčeho nedostatek, časem se to stejně projeví.

Že nechcete jít cestou pokus omyl? Pak kontaktujte výživového poradce. Pomocí speciální váhy, provede diagnostiku celého vašeho těla. Sestaví vám individuální jídelní plán, který bude maximálně vyhovovat vašemu dennímu režimu, a díky němu dotáhnete snáz svého cíle. Ať je jakýkoliv!

 

Tajemství úspěšného hubnutí se dá shrnout, velmi obecně, do pár bodů:

  1. pravidelně, alespoň 5krát denně jíst – pestrou stravu
  2. omezit nebo úplně vypustit konzumaci cukrů (nesladit kávu, čaje)
  3. vyhýbat se výrobkům z pšeničné mouky
  4. omezit pití alkoholu (je velice kalorický)
  5. zařadit do jídelníčku více ovoce a zeleniny (ovoce dopoledne)
  6. nepřejídat se
  7. jíst nejpozději 2-3 hodiny před spaním
  8. hýbat se!
foto-redaktor

Veronika Jonášová

výživová poradkyně/finanční poradce

Profil
Zaujal vás článek?

Sdílejte ho se svými přáteli

Podobné články
Nezdá se vám, že je ten počátek roku pokaždé stejný? Po velice rušném prosinci, kdy se nakupuje, shání, peče, připravuje a pak hoduje a hřeší sladkostmi, smaženým a tučným jídlem v doprovodu s alkoholem, přichází leden a s ním útlum, výčitky, poněkud těsné oblečení a nechuť podívat se na sebe do zrcadla. A jako naschvál mají v obchodech tolik krásných věcí ve slevách!
29.1.2017
Téměř každý den se objeví nový článek o fitness, který je „převratný“ a který popírá skutečnosti, které platily do nynějška.
12.8.2016
Stále se za něčím honíte? Upřednostňujete práci před sebou samým? ZASTAVTE SE, dokud je ještě "čas".
24.11.2017

Pokud se vám stává často situace, kdy se cítíte nějakým způsobem ublíženě, ukřivděně, naštvaně a tyto pocity zaháníte sladkým, které vám dělá vyloženě dobře, měli byste se nad sebou vážně zamyslet.

25.9.2018
Vyhledávání
Překvapení pro vás
O nás
Otestovali jsme pro vás
Najdete nás na Facebooku