Gleid
Gleidshop
Gleid

Pravda o dietách!

Zhubnout, zesílit, zdravě žít? To je otázka, která mnohé z nás provází celý život. Jaro je období, kdy si ji klademe snad ještě častěji, než během roku.

 

Že i vás už někdy napadla? Ale jak na to?

Pravda o dietách!

Ale jak a kde by vlastně člověk měl začít, když chce změnit životní styl a „zdravě žít"? Podle mě, je prvním a nejdůležitějším krokem k úspěchu pevně se rozhodnou a hlavně ZAČÍT! Hoďte výmluvy za hlavu a buďte akční.

 

Teď nebo nikdy!

Žijeme v době sociálních sítí a jsme neustále bombardováni zaručenými informacemi jak zhubnout na pár dní a to nejlépe bez námahy. Mnohé tzv. diety nabádají k pití různých koktejlů, speciálně upravených ke spalování tuků. Jiné zase odsuzují veškeré cukry (jednoduché i ty komplexní), doporučují baštit z převážné části bílkoviny atd. Bohužel už nikdo nepíše o dopadu těchto režimů na lidské tělo. Často se s nimi ve své praxi setkávám a je velmi těžké takto „zasekané" tělo opět rozhýbat.

 

Co je tedy vlastně dobře? Jak si mám vybrat a rozhodnout se správně?

Odpověď je jednoduchá. Ani jednu z těchto zaručených metod!!! Tudy cesta opravdu nevede. Veškeré velké výkyvy jsou pro tělo nepřirozené a ono se dříve či později stejně postaví do opozice a bude stávkovat.

Znáte rčení všeho s mírou? Tak to přesně platí i ve výživě. Naše tělo potřebuje především dostatečný příjem, s tím jde ruku v ruce i množství vitamínů a minerálů. V naší stravě by měly být obsaženy všechny složky – jako sacharidy, bílkoviny i tuky. Pokud je něčeho nedostatek, časem se to stejně projeví.

Že nechcete jít cestou pokus omyl? Pak kontaktujte výživového poradce. Pomocí speciální váhy, provede diagnostiku celého vašeho těla. Sestaví vám individuální jídelní plán, který bude maximálně vyhovovat vašemu dennímu režimu, a díky němu dotáhnete snáz svého cíle. Ať je jakýkoliv!

 

Tajemství úspěšného hubnutí se dá shrnout, velmi obecně, do pár bodů:

  1. pravidelně, alespoň 5krát denně jíst – pestrou stravu
  2. omezit nebo úplně vypustit konzumaci cukrů (nesladit kávu, čaje)
  3. vyhýbat se výrobkům z pšeničné mouky
  4. omezit pití alkoholu (je velice kalorický)
  5. zařadit do jídelníčku více ovoce a zeleniny (ovoce dopoledne)
  6. nepřejídat se
  7. jíst nejpozději 2-3 hodiny před spaním
  8. hýbat se!
foto-redaktor

Veronika Jonášová

výživová poradkyně/finanční poradce
Profil
Zaujal vás článek?

Sdílejte ho se svými přáteli

Podobné články
img-článek

Ve fitness by měli vědět o vašem zdraví!

1.9.2016 Celý článek
img-článek

Na povrchu voňavý krém, uvnitř ropa!

30.4.2016 Celý článek
img-článek

Násilí dopouštěné na ženách aneb téma, o kterém se nemluví

28.2.2018 Celý článek
img-článek

Kde se rodí dobré vztahy? Nad plnými talíři!

9.12.2017 Celý článek