Gleid
Gleidshop
Pondělní radost
Eshop Gleid

Cvik, který vás dovede k plochému bříšku, existuje

Po létě plném grilování, zmrzlin, nanuků a jiných dobrůtek, je třeba vrátit se zpět do formy. Pokračujeme sérií tabaty, dneska cvikem, který je skvělý na "břišáky" - zkracovačky. Jdeme na to.

pixabay.com

 

 Po prázdninové přestávce mám pro vás sedmý cvik z řady Tabata, kterou vás provází Táňa. Znáte ji z článků, kde popisujeme její online hubnutí.

Pro ty z vás, co o Tabatě čtete poprvé, jedná se o cvičení, které je krátké, ale velice "výživné" a účinné při spalování tuků. Klienti, kteří mají málo času, jsou hodně vytížení kvůli práci, domácnosti atd., už nemají díky tabatě výmluvu, že na cvičení nemají čas. Za čtyři minuty máte hotovou jednu celou sérii, kde se střídá velice intenzivní tempo s desetisekundovou pauzou. Může se cvičit doma i v tělocvičně. Na začátku postačí 15 minut, to znamená 3x 4minuty.

V pořadí již sedmý cvik je v leže na zádech, proto je vhodný i pro začátečníky. Hlavní svalovou skupinou, kterou formujeme, je břicho, ale také záda a přední sval stehenní. Pokud se naučíte i správně dýchat břichem, posilování bude intenzivnější a zaktivujete i bránici.

Pokročilí mohou náročnost cviku zvýšit posunutím kolen dál od těla (tupý úhel v kolenou), jen třeba více přitisknout bedra k podložce, aby netrpěla záda. 

Příště nás čeká poslední cvik ze série tabaty, můžete se těšit na Jumping Jack!

Pokud si chcete zacvičit všechny cviky tabaty - najdete je tady nebo na našem youtube.

foto-redaktor

Mgr. Jana Korejtková

výživový poradce

Jana je lektorkou zumby, spinningu, alpiningu, aerobiku, Port de bras... zkrátka všeho, co se dá v tělocvičně provozovat s davem lidí při hudbě.
K tomu všemu se už více než deset let věnuje výživovému poradenství.
K němu se dostala díky otázkám, které jí klienti kladli po skončení cvičebních lekcí. Proto začala studovat a získala certifikát od firmy Nutris. Pracuje na sobě dál a učí se s každým novým klientem.
V jejích příspěvcích najdete nejen návody a doporučení pro redukci hmotnosti, ale také recepty na chutná zdravá jídla a inspiraci k formování postavy.

Profil
Zaujal vás článek?

Sdílejte ho se svými přáteli

← zpět
Podobné články
Nemáte čas trávit spoustu času v posilovně, máte malé děti nebo náročnou práci? Začněte se snadným a efektivním cvičením, které vás rychle dostane do formy.
16.5.2018
Už naši předci věděli, že nejvíc zdraví je v přírodě. Využijte plevel než ho hodíte na kompost.
7.5.2018
Běh je společně s chůzí nejpřirozenější pohyb člověka. Při běhu zapojujeme do práce velké množství svalů najednou, což je pro tělo relativně hodně namáhavé v daném okamžiku, ale na druhou stranu velice pozitivní ve výsledku.
20.2.2017

Včera jsem četla na internetu něco strašnýho. Ačkoli nejsem kritik, a ani většinou nemám potřebu reagovat na informace, které létají světem internetem, jsou věci, které mě nenechají chladnou. A včera se to stalo. Čtu nadpis “Pozor na vejce! Stačí tři týdně a už škodíte srdci, varují vědci!“. Vědci? Tři vejce TÝDNĚ? A pak to pokračovalo slovy, že každé další vajíčko denně zvyšuje pravděpodobnost srdečních problémů a riziko předčasné smrti. Předčasné smrti? A to myslí kinder vajíčko, vejce napuštěné kyselinou nebo co je to za vejce, že mluví o smrti? Pravdou je, že autor článku neuvedl na pravou míru, o jaké vajíčko přesně jde. Pokud se jedná o jakékoli jiné vejce, než vejce obecné, omlouvám se předem. Nicméně, ono se asi nejedná. Je potřeba takové zprávy číst, abychom měli prostor je pak zase vyvracet. Tak si to pojďme vyvrátit, než začnete snídat místo třech vajec - tři rohlíky s taveňákem.

11.4.2019