Gleid
Gleidshop
Pondělní radost II.
Alcina style

Nemusíte dřít v posilovně, stačí vám denně pár minut s váhou vlastního těla!

Nemáte čas chodit do posilovny, nebo se vám prostě jen nelíbí to prostředí, ale přesto chcete cvičit a formovat svojí postavu? Zkuste tatabu - každodenní cvičení, které vám zabere pár minut a s tělem dělá zázraky.
pixabay.com

 

O tabatě jste se mohli dozvědět víc v mých předchozích článcích. Kdo sledujete pravidelně sérii "hubneme online", víte, že nás čeká další cvik do série, tentokrát kliky.

Říkáte si... pf... obyčejné kliky, ale! Správně provedený klik vám pomůže k pevnému vypracovanému tělu, a to především celé horní poloviny. Pokud jej provedete tzv. na široko, kdy jsou dlaně co nejvíce rozpažené (více než na šířku ramen) posilujete hlavně svaly hrudníku, když posunete dlaně k tělu, formujete hlavně tricepsy a deltové svaly. Je důležité zaujmout polohu "prkna" tzn. boky jsou v linii s hlavou a patami a svaly celého těla jsou zatnuté.

Když zařadíme kliky do série cviků v "tabatě" a ve dvaceti sekundách jich uděláme maximum, určitě se z nás nestanou kulturisti s mohutným hrudníkem, ale díky rychlému tempu spalujeme tuky a rýsují se nám ramena, prsní svaly, bicepsy, tricepsy, a tričko bez rukávů nám potom bude určitě moc slušet. A když při provádění tohoto cviku zapojíme i břišní svaly, můžeme konečně odložit plavky vcelku a na léto si pořídit nové dvoudílné.

Ještě se vrátím k tématu HIIT cvičení, kam patří i tabata. Jedná se o vysoce intenzivní trénink, který je podle výzkumů mnohem efektivnější pro spalování tuků, než jiné druhy cvičení. Pokud jste ve formě a troufnete si na několik čtyřminutových sérií, můžete zařadit jeden prvek i několikrát.

 

Můj tip na jednu "čtyřminutovku":

1. Angličáky

2. Kliky

3. Výpady

4. Plank

5. Dřepy s výskokem

6. Kliky

7. Šikmé zkracovačky

8. Plank

 

Ve videu vám Táňa ukáže techniku kliku. Je jen na vás, jakou rychlostí jej budete provádět. Zkuste tabatu zařadit několikrát týdně do svých "hubnoucích" plánů, budete velmi mile překvapené výsledky, které se dostaví už za první měsíc.

 

foto-redaktor

Mgr. Jana Korejtková

výživový poradce

Jana je lektorkou zumby, spinningu, alpiningu, aerobiku, Port de bras... zkrátka všeho, co se dá v tělocvičně provozovat s davem lidí při hudbě.
K tomu všemu se už více než deset let věnuje výživovému poradenství.
K němu se dostala díky otázkám, které jí klienti kladli po skončení cvičebních lekcí. Proto začala studovat a získala certifikát od firmy Nutris. Pracuje na sobě dál a učí se s každým novým klientem.
V jejích příspěvcích najdete nejen návody a doporučení pro redukci hmotnosti, ale také recepty na chutná zdravá jídla a inspiraci k formování postavy.

Profil
Zaujal vás článek?

Sdílejte ho se svými přáteli

← zpět
Podobné články
Až 50% žen, které mají problém s tokem lymfy trpí nadváhou! Jestliže máte oteklé kotníky nebo kolena, tak zbystřete. Přečtěte si, zda se netrápíte dietami zbytečně! Víme co vám pomůže.
23.5.2016
V tomto článku se dovíte, jaké rozdíly jsou mezi běžně prodávanými oleji a jak se orientovat při jejich nákupu. Rovněž se v něm dočtete, jaká kritéria je třeba brát v úvahu při uváženém výběru kvalitních rostlinných olejů a k jakým účelům je lze používat.
9.9.2017
Proč se ženy mění v muže a muži v ženy? Proč jsou ženy stále více a více nespokojené po boku svých partnerů? Proč muži tápou nad tím, z jakého důvodu se svým partnerkám vzdalují a nerozumí jí? Napadá mě tento velmi kontroverzní úhel pohledu. Když se nad ním ale zamyslím, tak mi dává velký smysl. Ještě chci podotknout, že to, co zde budete číst, se určitě nevztahuje na každého muže a na každou ženu, jen valnou většinu!
29.11.2017
Jak se daří Táni shazovat přebytečná kila? Právě teď na podzim, když má tělo sklony zásobovat se energií na zimu?
26.10.2017