Gleid
Gleidshop
Šperky
Eshop Gleid

Nemusíte dřít v posilovně, stačí vám denně pár minut s váhou vlastního těla!

Nemáte čas chodit do posilovny, nebo se vám prostě jen nelíbí to prostředí, ale přesto chcete cvičit a formovat svojí postavu? Zkuste tatabu - každodenní cvičení, které vám zabere pár minut a s tělem dělá zázraky.
pixabay.com

 

O tabatě jste se mohli dozvědět víc v mých předchozích článcích. Kdo sledujete pravidelně sérii "hubneme online", víte, že nás čeká další cvik do série, tentokrát kliky.

Říkáte si... pf... obyčejné kliky, ale! Správně provedený klik vám pomůže k pevnému vypracovanému tělu, a to především celé horní poloviny. Pokud jej provedete tzv. na široko, kdy jsou dlaně co nejvíce rozpažené (více než na šířku ramen) posilujete hlavně svaly hrudníku, když posunete dlaně k tělu, formujete hlavně tricepsy a deltové svaly. Je důležité zaujmout polohu "prkna" tzn. boky jsou v linii s hlavou a patami a svaly celého těla jsou zatnuté.

Když zařadíme kliky do série cviků v "tabatě" a ve dvaceti sekundách jich uděláme maximum, určitě se z nás nestanou kulturisti s mohutným hrudníkem, ale díky rychlému tempu spalujeme tuky a rýsují se nám ramena, prsní svaly, bicepsy, tricepsy, a tričko bez rukávů nám potom bude určitě moc slušet. A když při provádění tohoto cviku zapojíme i břišní svaly, můžeme konečně odložit plavky vcelku a na léto si pořídit nové dvoudílné.

Ještě se vrátím k tématu HIIT cvičení, kam patří i tabata. Jedná se o vysoce intenzivní trénink, který je podle výzkumů mnohem efektivnější pro spalování tuků, než jiné druhy cvičení. Pokud jste ve formě a troufnete si na několik čtyřminutových sérií, můžete zařadit jeden prvek i několikrát.

 

Můj tip na jednu "čtyřminutovku":

1. Angličáky

2. Kliky

3. Výpady

4. Plank

5. Dřepy s výskokem

6. Kliky

7. Šikmé zkracovačky

8. Plank

 

Ve videu vám Táňa ukáže techniku kliku. Je jen na vás, jakou rychlostí jej budete provádět. Zkuste tabatu zařadit několikrát týdně do svých "hubnoucích" plánů, budete velmi mile překvapené výsledky, které se dostaví už za první měsíc.

 

foto-redaktor

Mgr. Jana Korejtková

výživový poradce

Jana je lektorkou zumby, spinningu, alpiningu, aerobiku, Port de bras... zkrátka všeho, co se dá v tělocvičně provozovat s davem lidí při hudbě.
K tomu všemu se už více než deset let věnuje výživovému poradenství.
K němu se dostala díky otázkám, které jí klienti kladli po skončení cvičebních lekcí. Proto začala studovat a získala certifikát od firmy Nutris. Pracuje na sobě dál a učí se s každým novým klientem.
V jejích příspěvcích najdete nejen návody a doporučení pro redukci hmotnosti, ale také recepty na chutná zdravá jídla a inspiraci k formování postavy.

Profil
Zaujal vás článek?

Sdílejte ho se svými přáteli

Podobné články
Tuhle ayurvédskou techniku si zamilujete! Nejen že udrží zdravou a krásnou vaší ústní dutinu, ale detoxikuje celý organismus. Oil pulling je stará technika, kterou objevuje čím dál tím více lidí, a pějí na ní ódy. Zkuste to i vy a vyzkoušejte si účinky této jednoduché metody na vlastní kůži.
3.7.2018
Nezdá se vám, že je ten počátek roku pokaždé stejný? Po velice rušném prosinci, kdy se nakupuje, shání, peče, připravuje a pak hoduje a hřeší sladkostmi, smaženým a tučným jídlem v doprovodu s alkoholem, přichází leden a s ním útlum, výčitky, poněkud těsné oblečení a nechuť podívat se na sebe do zrcadla. A jako naschvál mají v obchodech tolik krásných věcí ve slevách!
29.1.2017
Náš nový redaktor František David Šmarda - kouč životní rovnováhy vás ve svém prvním článku zavede k zamyšlení. K zamyšlení nad tím, jak samy nad sebou smýšlíme, jak se k sobě chováme, jak v myšlenkách můžeme ovlivňovat sebe, ale i svoje děti.
18.8.2017
Od žen se očekává mnoho věcí, ale především porozumění, pochopení a soucit - jedním slovem empatie. A ačkoliv téměř každá žena dosahuje v testech emocionální inteligence vyšší skóre než kterýkoliv muž díky svým vrozeným dispozicím, empatie je dovednost, kterou se i ženy musí víceméně učit.
2.8.2018